Saturday, December 4, 2010

Fuskpäls och Yngre Män - Berits Guilty Pleasures

Även en sos-tant från Lidingö har faktiskt sina "guilty pleasures", får jag i all ärlighet tillstå.

Mina två är:

1. Yngre män
2. Päls

Finns det något mer upplyftande för själen än att glida in på ett glassigt hak i lyxig päls med en ung mörk Adonis på Armen?


style.com
W magazine
W magazine
Som tur är har fuskpälsen äntligen blivit accepterad, även på allra högsta nivå! Chanels Höst/Vinter-kollektion var packad med fuskpäls.

style.com
style.com
 Vem hade vågat hoppas på den utvecklingen? Roligt är det i alla fall! Det blir till för min man Bubba att öppna börsen! 

W Magazine
Kramar till alla snälla,

MVH

Berit

5 comments:

  1. Det ska vara riktig päls annars räknas det inte!

    ReplyDelete
  2. Ser din tydliga böjelse för färgade "boytoys".
    Skäms gamla kärring!

    ReplyDelete
  3. AS, nu ska vi inte vara avundsjuka.

    ReplyDelete
  4. Kära Batikhäxan.

    När ska du uppdatera mode-bloggen egentligen? saknar dina råd.

    ReplyDelete
  5. En av bästa moderåd jag har läst. Måste skaffa mig snart en yngre man som passar med min päls

    ReplyDelete